שירות לקוחות
שעות פעילות
ראשון-חמישי: 6:00 – 23:00
יום שישי: 6:00 – 15:00
שבת: 17:00 – 0:00
חפשו אותנו ברשתות
מדיניות משלוחים
המוצרים יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית לכתובת שהוקלדה על ידך, בזמן משוער של עד כ -7 ימי עסקים
משלוחים
- המוצרים יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית לכתובת כפי שהוקלדה על ידך, ובתנאי שהיא בישראל, תוך זמן משוער של 7 ימי עסקים, בכפוף לזמינותך ובכפוף למדיניות חברת השליחויות, כפי שתעדכן מעת לעת.
- השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הן 20:00-8:00. מומלץ לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל: כתובת מקום העבודה).
- זמני אספקת המוצרים והשירותים כפי שמצוינים כאן כוללים רק “ימי עסקים”, קרי, ימי חול, מראשון ועד חמישי, ואינם כוללים את ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג, חול המועד, יום העסקים מסתיים בשעה 18:00.
- להסרת ספק יובהר כי מניין הימים לצורך משלוח ההזמנה יחל רק במועד אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי/אישור החברה כי קיים במלאי.
- הזמנה שבוצעה ביום עסקים לאחר השעה 14:00, או ביום שאינו יום עסקים, תיחשב, לצורך מועד האספקה, כהזמנה שבוצעה ביום העסקים שלמחרת.
- סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה באתר ולפני ביצוע התשלום בפועל. סכום דמי המשלוח ייגבה בעת ביצוע ההזמנה והינו בנוסף למחיר המוצר.
- המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיעה חברת השליחויות החיצונית, ובכפוף למדיניות חברת השליחויות, לרבות בעניין ההתחייבות למועד השילוח. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות, החברה ו/או חברת השליחויות יהיו רשאים לספק את המשלוח במקום הבא הקרוב לכתובת שסופקה על ידך, אשר אליו ניתן לספק את המשלוח, וזאת בתיאום מראש עמך.
- באחריותך לוודא בעת ביצוע ההזמנה, כי ניתן לשלוח את החבילה למען המבוקש.
- כל האמור לעיל הינו בכפוף לתנאי תקנון האתר ולמדיניות חברת המשלוחים.