תקנון האתר והחנות
בקריאת תקנון זה הינך מאשר שגילך הוא לפחות 18 שנה ושקראת ואתה מסכים לתקנון האתר ולהצהרת הפרטיות
התקנון עודכן ביום 17.07.24 על ידי צוות אתר חנות "אולה סטור" ויינתן לשינוי על פי שיקול דעתה של החברה וללא צורך במתן הודעה מראש.
תקנון:
צוות אתר חנות "אולה סטור" שומרים לעצמם את הזכות לסרב למכור מוצר ו/או שירותים לפלוני או אלמוני בלי הודעה מוקדמת או הסבר מדוע.
(או טעות בתימחור פריט) ט.ל.ח
החזרת סחורה וקבלת החזר כספי תמורתה תתאפשר, בהתאם לתקנות ביטול עסקה של משרד התמ”ת, בתנאים הבאים:
1) שווי המוצר עולה על 50 ₪.
2) המוצר באריזתו המקורית, התוויות לא הוסרו, לא נפגם ולא נעשה בו כל שימוש הלקוח יהיה אחראי להחזרת המוצר לחנות במידה ושילם הלקוח דמי משלוח לא יזוכה הלקוח בגינה .
3) צירוף חשבונית קופה ו/ או פתק החלפה.
פרקי זמן להחזרת סחורה / ביטול עסקה כמפורט להלן:
1. עד 14 ימים מיום הרכישה ( קבלת המוצר).
שליחת מוצרים דואר ישראל -
1. אתר חנות "אולה סטור" לא תיקח אחריות על מוצר אשר נשלח בדואר רגיל ללא מספר מעקב.
2. באחריות הלקוח לעקוב אחרי החבילה במידה והיא נשלחת באמצעות דואר שליחים או רגיל.
3. באחריות הלקוח לספק כתובת מדויקת ומספר טלפון תקין ליצירת קשר השליח דואר ישראל.
4. אתר חנות"אולה סטור"לא אחראי בשום אופן על החבילה אשר נשלחה מחנות החברה ללקוח.
5. לא ינתן החזר משלוח .
6 משלוח חזרה של המוצר לחנות המעבדה על חשבון הלקוח .
7. עיכובי משלוחים באחריות חברת המשלוחים בלבד ולא תבוא שום טענה כלפי אתר חנות "אולה סטור".
תנאים בהם לא יינתן החזר כספי:
1) החזר כספי לא יתאפשר כאשר העסקה שולמה באמצעות כרטיס מתנה ו/או שובר זיכוי
/החלפה, במלואה או בחלקה, במקרה זה יינתן שובר זיכוי ללקוח.
2) מוצרי אלקטרוניקה כולל ציוד קצה של סלולר – אם המוצר חובר לחשמל, או אם נעשה בו שימוש,
ו/ או אם נעשתה קבלת/ הוצאת שיחה, המוצר יחשב כמשומש ולא יינתן החזר כספי.
החזר כספי יינתן במידה ועמד בתנאים, תוך 7 ימי עסקים ממועד החזרת הסחורה ופירעון התשלום עבור העסקה המקורית.
מכל החזר כספי יקוזזו דמי ביטול בגובה 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ , לפי הנמוך מבניהם.
11) יום שישי / שבת / חול המועד / ערב חג / חג לא ייחשבו יום עסקים
אופן החזרת התמורה:
במידה והעסקה התבצעה במזומן או צ’ק או העברה בנקאית, ההחזר יתבצע בצ’ק או העברה בנקאית.
במידה והעסקה התבצעה בכרטיס אשראי, ההחזר יתבצע בכרטיס האשראי
כל רכישה באתרנו מהווה הסכמת הלקוח לתנאי התקנון .חנות "אולה סטור" שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנון בכל עת כמו כן תקנון לתיקונים במעבדת התיקונים ועל חלקי המעבדה .
רכישת מוצרים באתר:
אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לשרת את לקוחותינו ביעילות תוך שמירת שביעות רצון הלקוחות .
מיד לאחר ביצוע הזמנה תשלח למזמין הודעה לדוא”ל שההזמנה התקבלה בהצלחה.
השלמת הליך העסקה מותנה באישור ואימות טלפוני של נציג שירות הלקוחות של החנות מול המזמין בתוך 3 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה, וזאת על מנת למנוע טעויות הן במוצר שבחר המזמין והן במלאי אשר קיים בחנות "אולה סטור".
לאחר אישור העיסקה בחברת האשראי תינתן הודעה למזמין: שהעיסקה אושרה והמשלוח ייצא אל המזמין באחד מאמצעי ההתקשרות שהשאיר המזמין בעת ביצוע ההזמנה.
במקרה שהעיסקה לא אושרה ע”י חברת האשראי יקבל מבצע ההזמנה הודעה לאחד מאמצעי ההתקשרות שהשאיר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, ו/או תהיה החנות רשאית לראות עסקה זו כמבוטלת .
ספירת ימי המשלוח המצוין באתר יחול ממועד אישור העיסקה ע”י חברת האשראי.
המחירים המופיעים באתר כוללים מע”מ כחוק.
לפרטים נוספים ובירור נא לפנות לשירות לקוחות בחנות. חנות "אולה סטור" שומרת לעצמה את הזכות לסרב למכור מוצרו/או להעניק שירותים לפלוני או אלמוני בלי הודעה מוקדמת ובלי הסבר מדוע.
*אחריות על תיקונים אשר מתבצעים במעבדת חנות "אולה סטור" יינתנו ל-30 ימים בלבד!
*החברה לא תיתן אחריות על מידע ונתונים של מכשיר הנמצא במעבדה בתיקון מכל סוג שהוא.
בנוסף לכך בעת העברת מידע בין מכשירים שונים לא תיקח החברה אחריות על הנתונים של הלקוח!
*אחריות על מוצר חדש הינה ל12 חודשים בלבד (במידה והלקוח בחר שלא להרחיב את תקופת האחריות)
- אחריות על מוצר חדש יבואן רשמי הינה ל 12 חודשים אצל היבואן הרשמי בפריסה ארצית (או בהתאם לפירוט הכתוב על המוצר)
במידה והלקוח החליט שברצונו, במעמד הקנייה, לקנות מכשיר עם אחריות שניתנת על ידי יבואן אחר, לאורך כל תקופת האחריות הלקוח יתמודד עם השירות של היבואן ממנו ניתנת האחריות.
האחריות לא כוללת נזק לקוח כמו שבר, קורוזיה, לכלוך בחללי המכשיר (שקע טעינה , שמע אוזן, מיקרופון), כך שבמידה שהמכשיר ניזוק על ידי הלקוח האחריות תבוטל באופן מיידי!
במידה והלקוח החליט לתקן את המכשיר שלן במעבדה אחרת, האחריות נגמרת במיידי!
*אחריות על אביזרים נלווים בחבילת המוצר כגון מטען, שלט, אוזניות, שנאי, צמיג, וכו׳ יינתן 3 חודשי אחריות בלבד.
*אחריות בעת החלפת מסך תינתן לתקופה של כ- 3 חודשים ויינתן אחריות רק על טאץ בתנאי שהמסך לא נסדק/נשבר (חיצוני או פנימי)
אתר www.ola-store.co.il
מכיל מאות מוצרים הנמצאים במלאי. צוות חנות "אולה סטור" עושה כל שביכולתו לעדכן את האתר ולמנוע טעויות בפרסום מוצרים ותימחורם. תמונות המוצרים באתר עשויות לעיתים להיות להמחשה בלבד!.
חנות "אולה סטור" שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי המוצרים בכל עת ללא הודעה מוקדמת. וללא התחייבות
אבטחת מידע פרטיות:
פרטיות הלקוח הינו ערך חשוב לנו מאד, על מנת לשמור על פרטיות הלקוח והפרטים שמוסר הלקוח.
בעת הרכישה אנו מאבטחים את האתר בתקן אבטחה העומד בדרישות אבטחת אתרים מחמירה בטכנולוגייה אתר חברת טי אם מוביל פתרונות תקשורת עומד בתקן האבטחה המחמירה ביותר של חברות כרטיסי האשראי.
המידע הנמסר באתרנו לטובת ביצוע ההזמנה ישמש אותנו אך ורק למילוי בקשת הלקוח לאותו צורך או עניין המידע לא יועבר לכל גורם למעט הצרכים הנדרשים להשלמת דרישת הלקוח (חברת אשראי וכדומה)
מקרים בהם רשאית החנות לבטל עיסקה:
טעות חריגה בפרסום המוצר באתר -במקרה של שיבוש ימי עסקים ע”י כוח עליון.
במקרה שאזל המלאי, תימסר על כך הודעה למזמין. ב
מקרה ונציג שירות הלקוחות של החנות לא יוכל לייצור קשר עם המזמין. חנות "אולה סטור" שומרת על זכותה להעדיף תיקון המוצר על פני החלפתו וזאת בכפוף לתקנות הגנת הצרכן.
לחנות "אולה סטור" יש את הזכות לתבוע את הצרכן בשל פגיעה בערך המוצר.
סעיף ביטול הזמנה “הלקוח” תקף אך ורק עבור הזמנה טלפונית או רכישה באתר ואינו תקף בעת רכישה או הגעת הלקוח בחנות עצמה.
התחייבות האספקה ומשלוחים:
בעת רכישת המוצר מצויין באתר מספר ימי האספקה.
במידה ולא מצויין אם המוצר במלאי זמן הספקה 7 ימי עסקים במידה ולא קיים במלאי זמן ההספקה הינו עד 14 ימי עסקים מיום החיוב ספירת ימי עסקים תהיה מיום א- ה שישי שבת וימי חג לא יחשבו כימי עסקים.
הזמנה טלפונית ללא אמצעי תשלום מראש אינו מחייב את החנות לספק את המוצר ואו לשריין את המוצר והמחיר.אופן המשלוח ועלותו תקבע ע”י המזמין תוך בחירת האפשרויות העומדות לרשותו באתר. התחייבות האספקה הינה התחיבותינו להוציא את המשלוח מצידינו ללקוח עד ימי האספקה המצויינים, חנות "אולה סטור" אינה אחראית על עיכוב במשלוח שנעשה על ידי חברת שליחויות ו/או דואר ישראל.
איסוף עצמי :
באפשרותך לאסוף את המוצר בתיאום מראש עם צוות חנות "אולה סטור" בכתובת:
תחנה מרכזית, יפו 224,
קומה 3, ירושלים, 9438311
יש לבדוק את המוצר/ים בעת קבלתם ולדווח לסניף באופן מיידי על כל פגם או אי התאמה במוצר והכל בכפוף להוראות חוק המכר בלא תעודת אחריות ׁ(חשבונית) של חנות "אולה סטור" שהונפקה למוצר שנרכש לא יהיה המוצר בגדר אחריות.
במקרה של צורך הרוכש בהפעלת האחריות עלות משלוח המוצר וחזרתו יחולו על הרוכש ובאחריותו.
כל סימני פגיעה או נזק ובלאי לא סביר במוצר, ואו תיקון ע”י גורם לא מוסמך, או כל מעבדה אחרת, יגרמו לפקיעת האחריות, במקרה כזה עלות הנזק יחול על הרוכש.הזכות להעדיף תיקון המוצר על החלפתו ולהיפך שמורה לשיקול דעת טי אם מוביל בלבד.
חריגים: לא תחול אחריות על מוצרים הבאים: פנלים לטלפונים ניידים, מסכים, שקע טעינה , פלטת מכשיר, מעבד - פרוססור, נרתיקים, אוזניות שעלותן קטנה מ-100 ש”ח), תוספות ושיפורים לטלפונים ניידים (בובות, מדבקות, חוטים) חלקים חלופיים.
תנאי אחריות מיוחדים למוצר מסוים עדיפים על הכללים בתקנון זה.
האחריות על מוצר במהלך שנה ראשונה בלבד, או בכפוף לתעודת אחריות אשר מקבל הלקוח לתקלות טכניות בלבד !!
אחריות הינה אחריות כיצרן. במקרים בהם סיפקה החברה מוצר חשמל ואלקטרוניקה שעלותם 150 ש”ח ומעלה והיבואן/יצרן הפסיק את פעילותו, תיכנס החברה לנעלי היבואן/יצרן בכל הנוגע לחובות היבואן/יצרן בשנת האחריות הראשונה.
חנות "אולה סטור" שומרת לעצמה זכות לשנות להפסיק מבצעים הנחות או קופונים שפורסמו !
התקשרות:
ברכישת מכשיר סלולרי , הכנסת מכשיר לתיקון ישלח בהתאם לצורך הודעת SMS ללקוח או יצירת קשר על ידי נציגי השירות .
יצירת הקשר לבירור עסקה טלפונית/חווית קניה.
במספר אשר נמסר לנציגי השירות .
חנות "אולה סטור" לא תהייה אחראית על המידע והנתונים של הלקוח בעת הכנסת מכשיר לתיקון העברת מידע למכשיר אחר
עדכון מחירים באתר:
אתר חנות "אולה סטור" נסרק על ידי מנועי השוואת מחירים באתרים השונים ,ה סריקה היא לא בשליטת חנות "אולה סטור" - החברה לא תיקח אחריות על טעות צד ג בשום שלב או תקלה טכנית או טעות אנוש במוצרים הנסרקים,המחיר הקובע לצרכן הוא המחיר המופיע והסופי באתר הרשמי בלבד
ola-store.CO.IL
ט.ל.ח.
זקוק לתמיכה?
ביטול רכישה שבוצעה על ידי הלקוח באתר האינטרנט תתבצע באמצעות מסירת הודעת ביטול על ידי הלקוח לחברה. בהודעת הביטול על הלקוח למסור את שמו ומספר תעודת הזהות שלו, וכן את פרטי העסקה אותה הלקוח מבקש לבטל. אם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – יש לספק גם את מספר הטלפון של המשלם המופיע בהזמנה.
ניתן לבטל בכל אחת מדרכי הביטול המפורטות להלן:
1. בדואר רשום לכתובת:
תחנה מרכזית, יפו 224,
קומה 3, ירושלים, 9438311
2. בדואר אלקטרוני לכתובת אימייל :
info@ola-store.co.il
ביצירת קשר עם שירות הלקוחות :
Whatsapp - 0559841000
בטלפון : 055-9841000
בתקנונים הבאים:
תנאי שימוש ומדיניות
מדיניות פרטיות
הצהרת נגישות