כל הקטגוריות באתר

*משלוח חינם בהזמנות מעל 199 ₪

*הצעות טרייד-אין משתלמות

תמיכה טלפונית לתשלומים בכרטיסי אשראי אולה סטור
שירות לקוחות

055-984-1000

מבצעים אולה סטור
משלוח חינם!

בקנייה מעל 199 ₪

מדיניות החזרת מוצרים

דף הבית » מדיניות החזרת מוצרים

4. המוצרים המוצעים באתר

4.1. עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג דף מכירה. דף המכירה כולל את שם המוצר או השירות המוצע למכירה, המחיר, מחיר המשלוח ואת המחיר כולל דמי המשלוח (במידה וקיימת אופציית משלוח למוצר).

4.2. התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלים בין מראה ומפרט המוצר לבין התמונה. בכל מקרה של סתירה בין המפרט בפועל לבין המתואר בתמונה, המפרט בפועל יהיה המפרט המחייב.

4.3. הנתונים הינם בכפוף להגדרות היצרן לרבות גודל/נפח, מדידה, שיטות הבדיקה, תנאי הבדיקה, נתונים טכניים וכל נתון אחר שניתן על ידי היצרן/יבואן.

4.4. האחריות לכל מוצר הינה בהתאם למצוין בתעודת האחריות ו/או לכתוב בחשבונית לכל מוצר לפי תנאי היבואן/היצרן. כאשר מבצעים קנייה עם משלוח השירות אינו בהכרח באתר הלקוח אלא כפי שמצוין בתעודת האחריות. תנאי האחריות כפופים לתנאי תעודת האחריות ו/או לכתוב בחשבונית לפי תנאי היבואן/היצרן.

4.5. המוצרים אשר מוצעים למכירה באתר, ניתנים לרכישה גם בחנות הפיזית, בכפוף לחוסרים זמניים במלאים, בהתאם לתקנון (להלן: “החנות”). בסניפים ניתן לשלם בכרטיסי אשראי ו/או במזומן. ישנם מוצרים הזמינים לרכישה בחנות הפיזית אך לא באתר, על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. בדומה, ישנם מוצרים שלא ניתן להזמין במשלוח, אלא באיסוף עצמי בלבד.

4.6. מרבית המוצרים נמצאים באספקה מידית בחנות. במקרה ומוצר חסר בסניף, זמן ההגעה לסניף או במשלוח הינו עד שישה ימי עבודה או כפי שמצוין בדף המוצר ו/או בסל הקניות.

4.7. ניתן לבצע הזמנה/רכישה גם מהחנות. לא כל המוצרים אשר מוצגים באתר זמינים באספקה מיידית בחנות. ניתן לברר זמינות מוצר בדף המוצר בכפתור “בדוק זמינות מלאי” . ניתן לבצע הזמנה דרך האתר עם איסוף מהחנות. 

4.8. לאחר ביצוע הזמנה, הרוכש יקבל הודעת טקסט ו/או אי-מייל עם פרטי ההזמנה שביצע. בנוסף, כאשר ההזמנה מוכנה לאיסוף או במועד בו יצאה הזמנתו למשלוח, לפי העניין, הלקוח יקבל הודעת טקסט ו/או אי-מייל עם עדכון הסטטוס.

4.9. לעיתים יידרש אימות זהות הרוכש וזה יבוצע באמצעות אימות ב-SMS.

4.10. המחירים, המבצעים, התנאים וכל מידע ביחס למוצרים המופיע באתר ובדפי המוצרים הנקובים באתר תקפים עד לסוף יום העבודה בלבד.

5. מכירת מוצרים באתר

5.1. המכירה דרך האתר הינה בכפוף למלאי הקיים במחסני החברה. 

5.2. במקרים מסוימים ייתכן שמוצר שמופיע באתר אזל מהמלאי, אך הדבר יתגלה לאחר ביצוע הרכישה. במקרה כזה, החברה תיצור קשר עם הלקוח, ההזמנה תבוטל ולא יבוצע כל חיוב בגינה.

5.3. ניתן להזמין עד 9 פריטים מכל מוצר ללקוח, אלא אם צוין אחרת בתוך פירוט המוצר.

5.4. המכירה אינה מיועדת למכירה סיטונאית ואינה מיועדת למכירה חוזרת (קניית כמות מוצרים מהאתר לצורך מכירתם ללקוחות אחרים). זאת אלא אם כן החברה הסכימה בכתב במפורש למכירה סיטונאית.

5.5. החברה מאפשרת למשתמשיה לרכוש מוצרים באתר באמצעות מילוי טופס הרכישה המופיע בעת רכישת המוצרים. רכישת מוצר אפשרית באמצעות שימוש בכרטיס אשראי תקף תוך הזנת פרטיו באתר ו/או בשיחה טלפונית על ידי מסירת פרטי כרטיס האשראי בעל פה. ייתכן כי יהיו כרטיסי אשראי אשר לא יתקבלו באתר או ברשת כאמצעי תשלום מתאים (בין אם של חברה מסוימת או מסוג מסוים).

5.6. הפרטים כפי שהוזנו בטופס הרכישה וכן רישום העסקה במחשבי החברה באתר יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות. אחריות למילוי הפרטים הנכונים והמדויקים חלה על הרוכש בלבד. החברה אינה אחראית בכל מקרה שהפרטים שמולאו בטופס הרכישה שגויים ו/או לא מלאים ו/או לא מדויקים ולרוכש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בגין כך.

5.7. מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים. לחברה שמורה הזכות לבטל הזמנה בשל הגשת פרטים כוזבים, חלקיים או לא מדויקים.

5.8. בעסקה עד 12 תשלומים אין תוספת ריבית. בעסקה מעל 12 תשלומים, כל התשלומים יישאו ריבית שנתית בשיעור של עד 5.95%, אלא אם כן מצויין במפורש שהמוצר נמכר בעד 36 תשלומים ללא ריבית. ניתן לשלם בכרטיס אשראי גם ב 24 או 36 תשלומים. המחיר שמצוין למכירה בתשלומים ללא ריבית שווה למחיר במזומן.

5.9. עסקאות מעל 600 ש”ח מותנות בכך שכתובת יעד המשלוח וטלפון בעל הכרטיס זהים לפרטים שבחברת האשראי ובאישור של האתר. החברה רשאית על פי שיקול דעתה, לבטל עסקה כאשר קיים חשש שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל מכל סיבה שהיא.

5.10. לקוח המבקש לבצע איסוף עצמי מאחד מסניפי הרשת, יחויב במלוא סכום ההזמנה (לא ניתן לשריין מוצר ללא תשלום מלא).

5.11. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה על ידי החברה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של הרוכש תוך 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, ובכפוף לכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי מחסן החנות בעת השלמת הליך המכירה ואישור אמצעי התשלום על ידי חברת האשראי.

5.12. חיוב הרוכש בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ובכפוף לאישור העסקה ע”י חברות האשראי.

5.13. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי, יקבל הרוכש הודעה מתאימה תוך 96 שעות וההזמנה תחשב למבוטלת.

5.14. השלמת הרכישה מותנת בשליחת אישור הזמנה מאת האתר לדואר האלקטרוני של הרוכש.

5.15. המחירים באתר מתעדכנים ככל הניתן בזמן אמת. עם זאת, מחירי המוצרים הנמכרים באתר עלולים להיות לא מעודכנים. המחיר המחייב הוא מחיר המוצר כפי שהוצג לרוכש באימות פרטי העסקה וטרם אישורה הסופי על ידי הרוכש.

. ביטול עסקת מכר מרחוק (הזמנות שבוצעו דרך אתר החברה, או באופן טלפוני בלבד)

6.1. הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. ביטול עסקה שבוצעה באמצעות האתר או בטלפון יתאפשר בהתאם להוראות הדין ובפרט הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן “החוק”) והתקנות שהותקנו מכוחו.

6.2. לאחר ביצוע עסקת מכר מרחוק יימסר לרוכש מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש בחוק (להלן “טופס גילוי”) באמצעות הדואר האלקטרוני שהזין הרוכש ו/או לכתובת הדואר שציין הרוכש בעת אספקת המוצר ו/או לכל המאוחר במועד הספקת המוצר לרוכש, לפי שיקול דעתה של החברה.

6.3. במקרה שטופס הגילוי לא נמסר ו/או לא התקבל אצל הרוכש כאמור לעיל, מכל סיבה שהיא, הרוכש יידע את החברה ו/או האתר.

6.4. ניתן לבטל עסקה מיום מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מבניהם.

6.5. אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.

6.6. בעת ביטול עסקת מכר מרחוק שלא עקב פגם, החברה תהיה רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 8% ממחיר המוצר, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבינם (להלן “דמי הביטול”).

6.7. בעת ביטול עסקת מכר מרחוק שלא עקב פגם, עלות המשלוח והשבת המוצר תחול על הרוכש.

6.8. הזכות לביטול העסקה לא תחול על המוצרים הבאים:

6.9.1. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ”ה – 1995.

6.9.2. מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.

6.9.3. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

6.9.4. מוצרים פסידים (בעלי חיי מדף קצרים)

6.10. במקרה של פגם במוצר, יודיע על כך הלקוח לחברה, תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות הדין.

6.11. כאשר העסקה בוצעה באופן אישי (כלומר – באופן פרונטלי, לקוח מול איש מכירות בסניפים), מדיניות החזרת המוצרים הקובעת הינה המדיניות המפורסמת בסניפים.

6.12. ביטול עסקת מכר מרחוק ועסקאות שבוצעו בסניפי הרשת:

6.12.1. צרכן רשאי לבטל עסקה מסוג זה במתן הודעה לחברה כנדרש על פי החוק, באחת הדרכים הבאות: 

6.12.2. בע”פ (בטלפון או בהודעה בעל פה בסניף) 0559841000

6.12.3. בדואר אלקטרוני ב- shop@ola-store.co.il

6.13. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – פרט מזהה נוסף.

6.14. ביטול עסקה ע”י החנות: החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

6.15. אם נפלה טעות בהצגת הפריט בחנות ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור ומפרט המוצר.

6.16. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או כל בעיה טכנית אחרת אשר שיבשה את מחיר המוצר ו/או תיאור המוצר.

6.17. במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה ,טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של החנותו/או בכל קרה בו החליטה החנות, על פי שיקול דעתה, כי קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית ו/או כי המוצרים נרכשים לצורך מכירה חוזרת על ידי הקונה או מי מטעמו.

6.18. אם אזל המוצר ממלאי מחסן חנות האינטרנט.

6.19. במידה ונרכשה מערכת הפעלה / אופיס OEM ולא נרכש מחשב נייח או נייד באותה הזמנה.

6.20. כאשר קיים חשש, על פי שיקול דעתה של החברה, שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.

6.21. בעת הזמנת מחשב נייח ו/או כל מוצר שהוזמן בהתאמה אישית וחלק מן המרכיבים בהזמנה נראים על פניהם כמי שאינם תואמים האחד כלפי משנהו לפי שיקול דעתה של החברה. מובהר כי אין באמור כדי להעביר אל כתפי החברה את האחריות לוודא שכל רכיבי מוצר בהזמנה אישית מתאימים (Compatible) אלה לאלה.

6.22. כל ביטול עסקה שיעשה על פי הוראות סעיף זה, לא יחויב הלקוח בדמי ביטול בגין ביצוע העסקה.

סל הקניות
התחבר

אין לך חשבון עדיין?